Stworzenie spójnego wizerunku Twojej firmy, a także produktów czy usług, które oferujesz, pozwoli nie tylko wyróżnić się w tłumie, ale przede wszystkim sprawi, że klient Cię zapamięta. Rozpoczynając współpracę z nami wkroczysz na ścieżkę zakotwiczenia Twojej marki w świadomości klientów. Co zawiera identyfikacja wizualna? Stawiamy na: analizę misji firmy i produktów bądź usług, znalezienie kolorów definiujących Twój biznes, a na końcu na zaprojektowanie logo, które na stałe zostanie z Twoimi klientami.
Dzięki doświadczeniu, które zdobyliśmy przez wiele lat, możemy zaproponować wieloetapowy proces, który zaprowadzi Cię do spójnego wizerunku Twojej firmy. Korzystamy ze sprawdzonych narzędzi, dlatego cały proces nie zabierze mnóstwa Twojego czasu. Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!
Przez wiele lat pracy nad projektami naszych klientów wypracowaliśmy idealnie zbalansowany proces tworzenia identyfikacji wizualnej. Sprawdź nas!
Żeby znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Ciebie, musimy wiedzieć kim jesteś i czym się zajmujesz. Jaki jest Twój biznes? Sprzedajesz produkty, oferujesz usługi? Świetnie! Opowiedz nam o tym. Jak długo istniejesz i do czego dążysz! przekazanie nam jak największej liczby informacji pomoże nam na zaproponowanie świetnie dopasowanego rozwiązania. Pamiętaj, inaczej będzie wyglądało logo dla marki odzieżowej z klasycznymi korzeniami, a inaczej dla firmy ubezpieczeniowej oferującej dynamicznie dopasowujące się produkty finansowe. Nie martw się, dla Ciebie również stworzymy odpowiednie logo.
Zebraliśmy już najważniejsze informacje i wstępnie wiemy, czego poszukujesz, do czego dążysz. Na tym etapie nasi graficy biorą elektroniczne (a może jeszcze nie?) szkicowniki w dłoń i zaczynają nadawać kształty Twojemu logo. Okrągłe czy może owalne? Podłużne, z gwiazdkami, a może dodatkowe napisy? Jesteśmy pewni: na tym etapie powstanie wiele różnych pomysłów, ale jeszcze bez kolorów i zdecydowanych kresek. Na tym etapie cały czas proponujemy, zmieniamy i kreujemy, aby móc zaproponować Ci kilka wersji do wyboru.
Czas przenieść wybrane pomysły z papierowych szkicowników na ekrany monitorów, gdzie ostatecznie logo nabiorą kształtów, kolorów, a także na stałe wprowadzą się do wirtualnego świata. Najczęściej na tym etapie projekty tworzone na papierze są skanowane i za pomocą odpowiednich programów zamieniane na wersje elektroniczne. Na tym etapie Twoje logo otrzyma “elektroniczny” kształt i kreskę, a nasi graficy z pierwotnych pomysłów wyprowadzą te ostateczne, byś mógł zdecydować, które logo jest “tym jedynym”.
Pamiętasz, jak na samym początku prosiliśmy Cię o przekazanie jak największej informacji o sobie? To dlatego, że dzięki szczegółom, które nam przekazałeś, byliśmy w stanie zaproponować paletę barw odpowiednią do Twojego biznesu lub produktu. Być może nie wiesz, ale większość kolorów podświadomie nam się z czymś kojarzy bądź zwraca naszą uwagę. Od teraz Twoje logo będzie reprezentowało Twoją firmę! Na etapie kolorowania łączymy wybrane kolory i wprowadzamy je do logo. W tym momencie wybieramy odpowiednie tony kolorów oraz ich umieszczenie obok siebie.
Tak, to już ten etap, kiedy nasi graficy odkładają ołówki i palety kolorystyczne, by móc przekazać logo w Twoje ręce. Na tym etapie otrzymasz od nas w pełni zaprojektowane logo, kojarzące się z Twoją marką. Oddanie logo w Twoje ręce to etap, w którym nie wykonujemy już poprawek (masz taką możliwość przez wszystkie wcześniejsze etapy), ale to etap, na którym nasza współpraca nie musi się zakończyć. Pamiętaj, że nasi graficy są do Twojej dyspozycji i mogą zaproponować projekt wizytówek, papieru firmowego czy też szaty graficznej Twojej strony. Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić